OTHER SIDE OF INNOVATION, THE - SOLVING THE EXECUTION CHALLENGE

Por: R$ 342,42 Em 4x de: R$ 85,61 No boleto: R$ 342,42 Comprar

Avalie:
Produto disponível sob encomenda
Calcule o frete
Pagamento nos cartões
  • 1x de R$ 342,42 sem juros
  • 2x de R$ 171,21 sem juros
  • 3x de R$ 114,14 sem juros
  • 4x de R$ 85,61 sem juros

Sinopse

Companies can’t survive without innovating. But most put far more emphasis on generating big ideas than on executing them turning ideas into actual breakthrough products, services, and process improvements. That’s because ideating is energizing and glamorous. By contrast, execution seems like humdrum, behind-the-scenes dirty work. But without execution, Big Ideas go nowhere.

Ficha técnica

Código de barras:
9781422166963
Dimensões:
1.00cm x 16.00cm x 23.00cm
Edição:
1ª EDIÇÃO - 2010
Editora:
HARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS
Idioma:
INGLÊS
ISBN:
9781422166963
ISBN13:
9781422166963
Número de páginas:
240
Peso:
268 gramas